مسیر ریلی شمالغرب از محورهای مهم ترانزیتی كشور است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'محمد رئوفی نژاد' روز چهارشنبه در مراسم كلنگ زنی ترمینال مسافر و بهره برداری از سالن ورزشی راه آهن شمالغرب، كشور را برخوردار از چهار محور ترانزیتی ریلی دانست و افزود: محورهای تهران - خوزستان، تهران - بندر عباس، تهران - جلفا و راه آهن شمالغرب كشور، نقش بسیار موثر و مهم در اقتصاد و عمران كشور دارند.

وی، گسترش مسیرهای ریلی را گامی بزرگ برای توسعه زیر ساخت های كشور دانست و یادآورشد: ارتقای مساحت مسیر های ریلی از چهار هزار و 500 كیلومتر طی سالهای پس از انقلاب به 10 هزار و 500 كیلومتر اقدامی بزرگ و چشم گیر در توسعه زیر ساخت های كشور محسوب می شود.

رئوفی نژاد، توسعه راههای ریلی كشور را به عنوان زیر ساختی ضروری در عمران و‌ آبادانی كشور دانست و اظهار كرد: گسترش مسیرهای ریلی دسترسی به مناطق فرعی را آسانتر كرده و عمران این بخش ها را نیز به همراه خواهد داشت.

استاندار زنجان، با بیان اینكه محور یك خطه تهران - میانه 70 سال پیش تاسیس شده است، گفت: با تاكید دولت بر اجرای خط دوم محور راه آهن تهران - میانه، ظرفیت های حمل و نقل شمالغرب كشور نیز دو برابر خواهد شد.

عضو شورای عالی اداری كشور، روند اجرای طرح دو خطه كردن راه آهن تهران - میانه را مناسب ارزیابی و خاطر نشان كرد: تا زمان حاضر برای اجرای بخش اول و عقد قرارداد با پیمانكاران برای بخش های دوم و سوم بیش از هفت هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

7319/522/245





:: برچسب‌ها: مدل , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: